S.S.S
Sizler tarafından sıkça duyduğumuz, kafanızı kurcalayan tüm soruların yanıtını ilgili sekmeden bulabilirsiniz. Sorunuzun cevabını bulamıyorsanız, telefon yolu ile bizlere ulaşabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
Kapıda ödeme yapabilirmiyim?
Maalesef kapıda ödeme seçeneğimiz yapılan sahte işlemler ve suistimal nedeni ile devre dışı bırakılmıştır. Havale/EFt veya kredi kartı ile sipariş oluşturabilmektesiniz. Bu yöntemlerin haricinde ürününüzü gelip depomuzdan satın alabilirsiniz.
Siparişim nerede?
Siparişiniz bize ulaştıktan ve kargoya verildikten hemen sonra size SMS yolu ile kargo takip numaranız iletilir. İlettiğimiz kargo takip numarası ile yada SMS üzerindeki link ile kargonuzun nerede olduğunu sorgulayabilirsiniz. Eğer SMS iletilmemiş ise kargo SMS sisteminde bir sorun oluşmuş olabilir, Whatsapp destek hattımızdan bize ulaşıp kargo takip numaranızı talep edebilirsiniz.
Ürünleriniz orijinal mi?
Ürünlerimiz kesinlikle %100 orijinal ürünlerdir. Sattığımız birçok markanın yetkili bölge bayisi olarak yan sanayi veya orijinal olmayan ürün satmamız söz konusu değildir.
Ürünü satın aldıktan sonra yardım alabilirmiyim?
Ürünü teslim alma, iade yada diğer sorunlarda satış birimimiz ile, bağlantı, kurulum ve diğer tüm teknik detaylar için ise teknik birimimiz ile detaylıca görüşüp, destek alabilirsiniz. Mesai saatleri içerisinde arama, mail veya Whatsapp destek hattımız yolu ile tam destek sağlamaktayız.
Ürünlerin garanti süreçleri nasıl işlemekte?
Ürün sayfalarında incelediğiniz ürünün garanti süreleri belirtilmektedir, fakat bu süreçler bizim tarafımızdan verilen garanti değil, distribütör firma tarafından verilen garanti süreleridir. Ürünün montajlandığı alana gelip teknik servis şeklinde işleyen bir garanti tüm bayiler veya bu kategorideki ürün markalarında mümkün değildir. Arıza durumunda incelenmek üzere arızalı parça distribütör firmaya gönderilir ve uygun görüldüğü takdirde yerine yenisi yada tamir olmuş parça geri gönderilir. Ürünü bizden veya diğer yetkili bayilerden satın aldığınız ve faturası kesildiği an garantisi başlamaktadır. Ayrıca küçük arızalarda direkt olarak distribütör firma yerine bazı durumlarda bizim tarafımızdan da çözüm üretilebilmektedir.
Kapıma uygun motoru nasıl seçebilirim?
Kapınıza uygun motoru seçebilmek için yazdığımız rehber yazımızı Blog sayfamız üzerinden inceleyebilir veya motor sayfalarındaki Soru/Cevap bölümündeki rehberimizden yararlanabilirsiniz. Bunların dışında kapınızın ortalama ağırlığı, uzunluğu ve kullanım yoğunluğu bilgilerini bize belirtip, sizin için en uygun motoru seçmemizi sağlayabilirsiniz. Mail, telefon veya Whatsapp destek hattımız yolu ile bize ulaşabilirsiniz.
Sipariş oluşturamıyorum, ne yapmam gerek?
Siparişinizi site üzerinden oluşturmanız, hem sürecin daha iyi işlemesi, hem kargonuzun hızlı ulaştırılması, hemde takip edebilmeniz açısından en sağlıklısıdır, tavsiyemiz siparişinizi bizi arayarak yada Whatsapp üzerinden değil, site üzerinden sipariş yolu ile iletmeniz. Fakat kesinlikle sipariş oluşturamıyor ve bu aşamada bir problem yaşıyorsanız, telefon veya Whatsapp ile ulaşarak satış birimimiz tarafından siparişinizin oluşumunu sağlayabilirsiniz.
Ödemelerimi güvenli ortamda mı yapıyorum?
Kredi kartı ile ödemeleriniz %100 güvenilir ortam üzerinden alınmaktadır. PCI-DSS ödeme güvenliği ve dolandırıcılık kontrollerinin yanı sıra 3D Secure ile alınan ödemeler tamamı ile güvenli ortamda gerçekleşmektedir. Bunun yanında sitemiz 256 Bit SSL Sertifikası ile korunmaktadır. Kredi kartı ödemelerimizde şuanda Garanti Bankası ve PAYTR altyapısı kullanılmaktadır ve bilgileriniz bize ulaşmadan bu ödeme sağlayıcılarına doğrudan gönderilip, çekimin ardından hiçbir şekilde saklanmamaktadır.
Sipariş oluştururken T.C Kimlik numaramı vermek zorundamıyım?
Hayır, TC kimlik numarası şahsınıza fatura kesilebilmesi için istenmektedir fakat isterseniz TC kimlik numarası alanını boş bırakarak işleminize devam edebilirsiniz. Paylaşmak istemediğiniz takdirde faturanız üzerindeki TC kimlik numarası alanı nihai tüketici olduğunuzu belirten 11111111111 şeklinde doldurulacaktır.